L'édition de cet ISBN n'est malheureusement plus disponible.
Afficher les exemplaires de cette édition ISBNLes informations fournies dans la section « Synopsis » peuvent faire référence à une autre édition de ce titre.
This book provides classroom-tested methods for engaging struggling middle grade readers--even those who appear to have given up--and fostering their success. The emphasis is on constructing respectful, encouraging learning environments that incorporate students' diverse literacies, cultural interests, and prior knowledge and skills into instruction. Chapters outline effective, innovative strategies for instruction and assessment in comprehension, vocabulary, text-based discussion, critical reading, and other core areas. Realistic classroom examples are included throughout, including applications of nontraditional texts. Other useful features include reflection questions at the end of each chapter.
Winner--Literacy Research Association's Edward B. Fry Book Award
Leigh A. Hall, School of Education, University of North Carolina at Chapel Hill, USA, Leslie D. Burns, College of Education, University of Kentucky, USA and Elizabeth Carr Edwards, College of Education, Georgia Southern University, USA
Les informations fournies dans la section « A propos du livre » peuvent faire référence à une autre édition de ce titre.
Frais de port :
EUR 3,92
Vers Etats-Unis
Description du livre Paperback. Etat : new. Prompt service guaranteed. N° de réf. du vendeur Clean1609180232
Description du livre Paperback. Etat : new. New. Fast Shipping and good customer service. N° de réf. du vendeur Holz_New_1609180232
Description du livre Paperback. Etat : new. Brand New Copy. N° de réf. du vendeur BBB_new1609180232
Description du livre Paperback. Etat : new. New. N° de réf. du vendeur Wizard1609180232
Description du livre Paperback. Etat : new. Buy for Great customer experience. N° de réf. du vendeur GoldenDragon1609180232
Description du livre Paperback. Etat : new. New Copy. Customer Service Guaranteed. N° de réf. du vendeur think1609180232
Description du livre Etat : New. N° de réf. du vendeur 11511744-n
Description du livre Soft Cover. Etat : new. N° de réf. du vendeur 9781609180232
Description du livre Etat : new. N° de réf. du vendeur FrontCover1609180232
Description du livre Etat : Brand New. New. US edition. Expediting shipping for all USA and Europe orders excluding PO Box. Excellent Customer Service. N° de réf. du vendeur ABEOCT23-147643