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De Royaume-Uni vers Etats-Unis
Description du livre Hardcover. Etat : New. N° de réf. du vendeur 6666-TNFPD-9780754650461
Description du livre Buch. Etat : Neu. nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Examines retail selling in various historical contexts and locations, as both an activity at once 'mundane' and almost universal. This book introduces the reader to the existing literature relevant to the subject; and explores the widespread perceptions of moral ambiguity surrounding the practice of selling consumer goods. N° de réf. du vendeur 9780754650461
Description du livre Gebunden. Etat : New. Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Professor John Benson and Dr Laura Ugolini are both based at the University of Wolverhampton, UK.The study of consumption and its relationship to cultural and social values has become a vibrant and important field in recent years. Hitherto however, . N° de réf. du vendeur 594953579
Description du livre Hardcover. Etat : Brand New. illustrated edition. 297 pages. 9.50x8.50x1.00 inches. In Stock. N° de réf. du vendeur __0754650464
Description du livre Hardback. Etat : New. New copy - Usually dispatched within 4 working days. N° de réf. du vendeur B9780754650461