Articles liés à Customer Is King: How to Exceed Their Expectations

Customer Is King: How to Exceed Their Expectations - Couverture souple

 
9780753509685: Customer Is King: How to Exceed Their Expectations
Afficher les exemplaires de cette édition ISBN
 
 
Customer is King Looking for a way to make your business stand out from the crowd? In a world where, increasingly, profit is king, Customer is King is about putting the emphasis back on the customer - how to look at your business through your customers' eyes, understand what they really want and, ultimately, get them to buy from you.

Les informations fournies dans la section « Synopsis » peuvent faire référence à une autre édition de ce titre.

Quatrième de couverture :

Successful business hinges on the satisfaction of the customer. But in such a competitive climate how do you make your business stand out from the crowd?

What happens to your customers when you do business with them? Customer is King helps you to approach the problem from the point of view of the clients and work towards the level of customer satisfaction that makes them come back to you again and again.

Practical and packed full of easy-to-understand advice, you'll find:

* checklists and worksheets

* case studies of real businesses

* frequently asked questions

Présentation de l'éditeur :

What happens to your customers when you do business with them? Customer is King helps you to approach the problem from the point of view of the clients and work towards the level of customer satisfaction that makes them come back to you again and again.

Practical and packed full of easy-to-understand advice, you'll find:

* checklists and worksheets

* case studies of real businesses

* frequently asked questions

Les informations fournies dans la section « A propos du livre » peuvent faire référence à une autre édition de ce titre.

  • ÉditeurVirgin Books
  • Date d'édition2005
  • ISBN 10 0753509687
  • ISBN 13 9780753509685
  • ReliureBroché
  • Nombre de pages240
  • Evaluation vendeur
EUR 22,31

Autre devise

Frais de port : EUR 48,99
De Allemagne vers Etats-Unis

Destinations, frais et délais

Ajouter au panier

Autres éditions populaires du même titre

9780753506882: Customer Is King: How to Exceed Their Expectations

Edition présentée

ISBN 10 :  0753506882 ISBN 13 :  9780753506882
Editeur : Virgin Books, 2002
Couverture souple

Meilleurs résultats de recherche sur AbeBooks

Image fournie par le vendeur

Craven, Robert
Edité par Ebury Publishing (2005)
ISBN 10 : 0753509687 ISBN 13 : 9780753509685
Neuf Couverture souple Quantité disponible : > 20
impression à la demande
Vendeur :
moluna
(Greven, Allemagne)
Evaluation vendeur

Description du livre Etat : New. Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Looking for a way to make your business stand out from the crowd? In a world where, increasingly, profit is king, Customer is King is about putting the emphasis back on the customer - how to look at your business through your customers eyes, understand wha. N° de réf. du vendeur 594950344

Plus d'informations sur ce vendeur | Contacter le vendeur

Acheter neuf
EUR 22,31
Autre devise

Ajouter au panier

Frais de port : EUR 48,99
De Allemagne vers Etats-Unis
Destinations, frais et délais